Wywiad z pracownikiem | David

(zarządzanie lokomotywami)

Wywiad z pracownikiem | David (zarządzanie lokomotywami)

Krótka charakterystyka osoby
 

Imię i nazwisko:   David 

Stanowisko i dział: dysponent zarządzania lokomotywami 

Staż pracy:1,5 roku

Moje główne zadania w 2–3 zdaniach:  Doglądam przydzielonych mi lokomotyw i pilnuję przestrzegania terminów przeglądów. W porozumieniu z klientami planuję przeglądy oraz organizuję naprawę w razie nagłych defektów. Ta praca pociąga za sobą kolejną pracę: wszystko jest dokumentowane i archiwizowane.

 

Jakie pierwsze wrażenie wywarł na Tobie RAILPOOL i jak zostałeś przyjęty?
 
 

Okres wdrażania był dobrze zaplanowany  i miałem dostatecznie dużo czasu, aby wdrożyć się w moje obowiązki. .Nie zostałem rzucony na głęboką wodę.
. To bardzo dobrze  sehrświadczy o moich kolegach. Jeśli ktoś ma pytanie, szybko dostanieodpowiedź. 

 

Gdziepracowałeś przed przyjściem do RAILPOOL? ? 

Kiedyś pracowałem na monachijskim lotnisku jako Ramp Agent , a także opracowywałem plany załadunku samolotów. 16 lat pracy zmianowej, także w niedziele i święta.
Dla mnie, jako ojca rodziny, równowaga między życiem osobistym a zawodowym jest bardzo ważna,jetzt  a w RAILPOOL mogę elastycznie gospodarować moim czasem  pracy.  

 

Jak opisałbyś atmosferę pracy w RAILPOOL?
 

Lubię moich kolegów, nie tylko  z własnego z wydziału. Otoczenie mi się podoba.  Moje miejsce pracy jest nowocześnie urządzone. Przez koronawirusa epołowę mojego stażu  w firmie przepracowałem w formule home office. Już na bardzo wczesnym stadium Covid19 zezwolono  una pracę w domu, a wszystkim tym, którzy pracują w biurze, wydano maski oraz dostosowano środowisko pracy do sytuacji.
Jest silne poczucie przynależności do grupy.  

 

Co dokładnie lubisz w swojej pracy w zarządzaniu lokomotywami?
 

Nigdy nie jest nudno ipraca nie polega na powielaniu schematów. Mam super przełożonych, zarówno skierownika działu, jak i kierownika zespołu. Na lotnisku nigdy tego nie miałem. To samo  dotyczy wszystkich kolegów. Wszyscy mówimy sobie  na ty i wzajemnie  sobie pomagamy.    

Z czym masz największe trudności w codziennej pracy?
dich? 

Z zapanowaniem nad awarią lokomotywy, < span data-contrast=”none”> 
kiedy stanie się to w miejscu oddalonym  od prostego rozwiązania.
 

 

Najpiękniejszym przeżyciem w dotychczasowej pracy w RAILPOOL było dla mnie…
 

To teraz trudne pytanie.Moja podróż na rozmowę z klientem do Antwerpii  i  deri pomoc w trakcie inwentaryzacji w magazynie. . Wiem, że każdy na to może patrzeć inaczej,ale ja świetnie się przy tym bawiłem.  ß . Duża w tym zasługa kolegów.   

About RAILPOOL

RAILPOOL is one of the leading railway vehicle leasing companies offering real expertise for full service from a single source. The company was founded in Munich in 2008 and now operates in 16 European countries.

RAILPOOL is one of the largest providers in Europe with more than 400 locomotives and an investment total of over one billion euro. The RAILPOOL fleet covers 70,000,000 kilometers every year and makes an important contribution to the modal shift to rail. RAILPOOL has its own warehouse with over 78,935 items from 2,700 different spare parts and components.

RAILPOOL. Flexibility For Rent.

WE ARE HERE FOR YOU
IMMEDIATELY AND IN PERSON

Tel: +49 89 510 85 77-0
Telefax: +49 89 510 85 77-222
E-Mail: sales@RAILPOOL.eu

Railpool Logo

RAILPOOL GmbH
Seidlstraße 23
80335 Munich