Wywiad z pracownikiem | David

(zarządzanie lokomotywami)

Wywiad z pracownikiem | David (zarządzanie lokomotywami)

Krótka charakterystyka osoby
 

Imię i nazwisko:   David 

Stanowisko i dział: dysponent zarządzania lokomotywami 

Staż pracy:1,5 roku

Moje główne zadania w 2–3 zdaniach:  Doglądam przydzielonych mi lokomotyw i pilnuję przestrzegania terminów przeglądów. W porozumieniu z klientami planuję przeglądy oraz organizuję naprawę w razie nagłych defektów. Ta praca pociąga za sobą kolejną pracę: wszystko jest dokumentowane i archiwizowane.

 

Jakie pierwsze wrażenie wywarł na Tobie RAILPOOL i jak zostałeś przyjęty?
 
 

Okres wdrażania był dobrze zaplanowany  i miałem dostatecznie dużo czasu, aby wdrożyć się w moje obowiązki. .Nie zostałem rzucony na głęboką wodę.
. To bardzo dobrze  sehrświadczy o moich kolegach. Jeśli ktoś ma pytanie, szybko dostanieodpowiedź. 

 

Gdziepracowałeś przed przyjściem do RAILPOOL? ? 

Kiedyś pracowałem na monachijskim lotnisku jako Ramp Agent , a także opracowywałem plany załadunku samolotów. 16 lat pracy zmianowej, także w niedziele i święta.
Dla mnie, jako ojca rodziny, równowaga między życiem osobistym a zawodowym jest bardzo ważna,jetzt  a w RAILPOOL mogę elastycznie gospodarować moim czasem  pracy.  

 

Jak opisałbyś atmosferę pracy w RAILPOOL?
 

Lubię moich kolegów, nie tylko  z własnego z wydziału. Otoczenie mi się podoba.  Moje miejsce pracy jest nowocześnie urządzone. Przez koronawirusa epołowę mojego stażu  w firmie przepracowałem w formule home office. Już na bardzo wczesnym stadium Covid19 zezwolono  una pracę w domu, a wszystkim tym, którzy pracują w biurze, wydano maski oraz dostosowano środowisko pracy do sytuacji.
Jest silne poczucie przynależności do grupy.  

 

Co dokładnie lubisz w swojej pracy w zarządzaniu lokomotywami?
 

Nigdy nie jest nudno ipraca nie polega na powielaniu schematów. Mam super przełożonych, zarówno skierownika działu, jak i kierownika zespołu. Na lotnisku nigdy tego nie miałem. To samo  dotyczy wszystkich kolegów. Wszyscy mówimy sobie  na ty i wzajemnie  sobie pomagamy.    

Z czym masz największe trudności w codziennej pracy?
dich? 

Z zapanowaniem nad awarią lokomotywy, < span data-contrast=”none”> 
kiedy stanie się to w miejscu oddalonym  od prostego rozwiązania.
 

 

Najpiękniejszym przeżyciem w dotychczasowej pracy w RAILPOOL było dla mnie…
 

To teraz trudne pytanie.Moja podróż na rozmowę z klientem do Antwerpii  i  deri pomoc w trakcie inwentaryzacji w magazynie. . Wiem, że każdy na to może patrzeć inaczej,ale ja świetnie się przy tym bawiłem.  ß . Duża w tym zasługa kolegów.   

O RAILPOOL

RAILPOOL to jeden z największych leasingodawców pojazdów szynowych posiadający bogate doświadczenie w kompleksowym dostarczaniu pełnego wachlarza usług. Firma została założona w 2008 roku w Monachium i działa obecnie w 16 krajach Europy.

W swojej flocie RAILPOOL posiada ponad 400 lokomotyw elektrycznych i 148 wagonów pasażerskich (o łącznej wartości inwestycyjnej 1,2 mld euro) i zaliczany jest do największych usługodawców w tym sektorze w Europie. Flota Railpool pokonuje rokrocznie dystans 70 000 000 km i ma duży udział w przenoszeniu transportu na tory, co pozwala na zmniejszenie emisji CO2 o 285 600 ton w ciągu roku w porównaniu z drogowym transportowym towarowym. RAILPOOL dysponuje własnym magazynem z ponad 78 935 artykułów z 2700 różnych części zamiennych i podzespołów.

RAILPOOL. Simplifies Your Transportation.

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI
BEZPOŚREDNIO I OSOBIŚCIE

Telefon: +49 89 510 85 77-0
Faks: +49 89 510 85 77-222
e-mail: sales@RAILPOOL.eu

Railpool Logo

RAILPOOL GmbH
Seidlstraße 23
80335 Monachium